Treści mogą być albo evergreenowe albo chwilowe. Te pierwsze to takie, które napiszemy raz, a będą nam bonusować przez...
Blog SEO
Witamy na blogu SEO naszej agencji. Znajdziesz tu zarówno teksty dla początkujących, jak i dla bardziej zaawansowanych. Poznasz, od kuchni, jak wygląda współpraca na linii klient-agencja. Dowiesz się, jak samodzielnie wdrożyć wiele działań, by zaistnieć w wyszukiwarkach. Poczytasz o nowinkach z branży i świata SEO.
Szukajka
Przeglądaj kategorie
Ostatnie wpisy
Słowa kluczowe w tekście – czyli jak pisać, żeby nie przesadzić [Przykłady, narzędzia]
Dobór odpowiednich słów kluczowych to jedno z elementarnych działań w SEO. Prawidłowa strategia ich wyboru przekłada...
Jak mierzyć efekty SEO?
Jak mierzyć efekty SEO? - Transkrypcja Powierzyłeś lub chcesz powierzyć...
Evergreen content – jak zwiększyć ruch i świadomość marki w e-commerce [Case study]
Podczas współpracy SEO z klientami zwracamy uwagę na to, że nie tylko zdobywanie dobrej jakości linków jest ważne z...
Optymalizacja zdjęć – jak robić to dobrze?
Wrzucasz post na bloga lub portal internetowy? Obrazki to świetny sposób na graficzne urozmaicenie treści na ekranie i...
Jak wybrać firmę SEO?
Jak wybrać firmę SEO - transkrypcja wideo Wybór firmy zajmującej się...
Jak wygląda praca copywritera?
Żongluje słowem, pisze na każdy temat, wyszukuje w Google dziesiątki fraz dziennie. Pracuje pod presją czasu, wczuwa...
Blog firmowy – narzędzia, które pomogą Ci wymyślić ciekawe tematy
Brakuje Ci pomysłów na artykuły? Masz wrażenie, że wyczerpałeś dany temat i nic więcej nie da się o nim napisać? W...
Evergreen content – co to znaczy? Dlaczego warto na niego postawić?
Czy zastanawialiście się kiedyś nad otwarciem hodowli alpak? Nam zdarzyło się mieć dość wielkomiejskiego życia i...
Jak wypromować bloga w Google?
Za sukcesami popularnych blogerów nie stoją skomplikowane, kosztowne działania ani magiczne sztuczki. Odpowiadają za...
Ogromne zmiany w aplikacjach zarządzanych przez Facebooka! [Instagram + WhatsApp]
10 milionów Polaków regularnie korzysta z aplikacji, które kilka lat temu zostały wykupione przez Facebooka. Mark...
Linkbuilding – co musisz o nim wiedzieć?
Na pozycjonowanie stron składają się (z grubsza) trzy elementy – optymalizacja techniczna strony, dobry content i...
Firma lokalna – jak za darmo prowadzić działania marketingowe?
Mam takiego swojego fryzjera dla psa. No, raczej Serwerek ma. Ale od pewnego czasu ta firma nie jest w ogóle widoczna...
Dropshipping – I Ty możesz mieć swój e-commerce! [kompendium]
Odsetek konsumentów kupujących online systematycznie rośnie. W dobie przerzucenia się decyzji zakupowych do internetu...
7 widoków w Google Analytics, które musisz znać
Google Analytics to elementarne narzędzie statystyczne każdego, kto prowadzi biznes w internecie lub przynajmniej ma...