Blog agencji marketingowej ClueGroup

Kliencie, SEO to współpraca obu stron

Dobry kontakt agencji SEO z klientem do według nas jeden z najważniejszych czynników wpływających na efekty i owocną współpracę. Jak wyglądałaby komunikacja idealna? Zdobywanie klienta – co jest ważne? Już pierwszy kontakt z klientem może nam dużo powiedzieć o...

Kliencie, SEO to współpraca obu stron

Filtr a ban od Google – jaka jest różnica?

Do kar jakie możemy otrzymać od Google należą ban lub filtr (ręczny bądź algorytmiczny). Najgorszą z nich jest oczywiście ban, który otrzymamy za oczywisty spam, kopiowanie treści czy bardzo słabej jakości linki. W dzisiejszym artykule dowiecie się o różnicach...

Filtr a ban od Google – jaka jest różnica?

Na co zwrócić uwagę w umowie o pozycjonowanie?

Ile agencji SEO, tyle wzorów umów. Wydawać by się mogło, że w 2018 już roku wszyscy będą uczciwi i każdy zapis w regulaminie będzie klauzulą dozwoloną. A niestety tak nie jest i warto mieć tego świadomość podczas podpisywania umowy o usługi SEO z agencją....

Na co zwrócić uwagę w umowie o pozycjonowanie?

Google Analytics a SEO – co klient powinien wiedzieć?

Analiza ruchu jest podstawowym elementem działań SEO na stronie. Bez niej nie jesteśmy w stanie określić skuteczności naszej pracy, a także nie będziemy w stanie podjąć jakichkolwiek sensownych kroków w celu poprawy widoczności strony internetowej w wynikach...

Google Analytics a SEO – co klient powinien wiedzieć?

Jak mierzyć skuteczność działań SEO?

Powierzasz pracę nad pozycjonowaniem Twojej strony internetowej specjalistom. Chciałbyś przy tym wiedzieć, czy ich działania przynoszą efekty. W panelu do monitorowania pozycji masz być może kilkanaście, kilkadziesiąt fraz, na które się "pozycjonujesz", ale to...

Jak mierzyć skuteczność działań SEO?

Time to first byte – niedoceniane w SEO?

Dobre SEO to bardzo wiele czynników - ale upraszczając, można je sprowadzić do trzech głównych - optymalizacja, content i linki. Na potrzeby tego tekstu, zajmiemy się wyłącznie pierwszą częścią. Optymalizacja w tym przypadku powinna dotyczyć nie tylko strony, ale i...

Time to first byte – niedoceniane w SEO?