Blog agencji marketingowej ClueGroup

Tagi – jak ich używać, by nie szkodziły?

Tagi. Temat rzeka. Spotykamy je głównie na blogach, ale i na portalach czy w sklepach internetowych. Najczęściej stosowane są zupełnie losowo stanowiąc radosną twórczość autora. Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że nieprawidłowe używanie ich może zaszkodzić...

Tagi – jak ich używać, by nie szkodziły?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Sprzedaż (a właściwie jej brak) w sklepie internetowym to temat, który spędza sen z powiek niejednemu właścicielowi tej formy biznesu. W kontekście sprzedaży zawsze pojawia się skojarzenie z "więcej". Jeszcze nie zdarzyło mi się trafić na osobę, która powiedziała -...

Jak zwiekszyc sprzedaz w sklepie internetowym

Kliencie, SEO to współpraca obu stron

Dobry kontakt agencji SEO z klientem do według nas jeden z najważniejszych czynników wpływających na efekty i owocną współpracę. Jak wyglądałaby komunikacja idealna? Zdobywanie klienta – co jest ważne? Już pierwszy kontakt z klientem może nam dużo powiedzieć o...

Kliencie, SEO to współpraca obu stron

Filtr a ban od Google – jaka jest różnica?

Do kar jakie możemy otrzymać od Google należą ban lub filtr (ręczny bądź algorytmiczny). Najgorszą z nich jest oczywiście ban, który otrzymamy za oczywisty spam, kopiowanie treści czy bardzo słabej jakości linki. W dzisiejszym artykule dowiecie się o różnicach...

Filtr a ban od Google – jaka jest różnica?

Na co zwrócić uwagę w umowie o pozycjonowanie?

Ile agencji SEO, tyle wzorów umów. Wydawać by się mogło, że w 2018 już roku wszyscy będą uczciwi i każdy zapis w regulaminie będzie klauzulą dozwoloną. A niestety tak nie jest i warto mieć tego świadomość podczas podpisywania umowy o usługi SEO z agencją....

Na co zwrócić uwagę w umowie o pozycjonowanie?

Google Analytics a SEO – co klient powinien wiedzieć?

Analiza ruchu jest podstawowym elementem działań SEO na stronie. Bez niej nie jesteśmy w stanie określić skuteczności naszej pracy, a także nie będziemy w stanie podjąć jakichkolwiek sensownych kroków w celu poprawy widoczności strony internetowej w wynikach...

Google Analytics a SEO – co klient powinien wiedzieć?

Skontaktuj się z nami poprzez Facebooka i spytaj o ofertę!