Jednym z działań SEO, mających zwiększyć ruch w Google, jest poza analizą strony pozycjonowanej, również jej otoczenie, czyli konkurencja. Patrzenie...
Treści mogą być albo evergreenowe albo chwilowe. Te pierwsze to takie, które napiszemy raz, a będą nam bonusować przez długi czas, są zwykle długie,...
Żongluje słowem, pisze na każdy temat, wyszukuje w Google dziesiątki fraz dziennie. Pracuje pod presją czasu, wczuwa się w sytuację odbiorcy i szuka...
Czy zastanawialiście się kiedyś nad otwarciem hodowli alpak? Nam zdarzyło się mieć dość wielkomiejskiego życia i wyobrażaliśmy sobie, jak przenosimy...
Dobór słów kluczowych to pierwszy etap jeśli chodzi o optymalizację strony internetowej czy sklepu internetowego. Jak dobrać słowa kluczowe z głową?...
Darmowa usługa Google Moja Firma to świetne rozwiązanie marketingowe dla lokalnych firm. Wizytówka utworzona za jej pośrednictwem może być wyjątkowo...
Większość sklepów internetowych, które audytujemy, czy to w ramach jednorazowej usługi, czy też po rozpoczęciu kompleksowego pozycjonowania, zawiera...