Podstawy

Kanibalizacja słów kluczowych – kiedy występuje? Jak sobie z nią radzić [Poradnik]

Starasz się jak najlepiej zoptymalizować swoją stronę, a i tak zauważasz na niej mniejszy ruch? Podstrony popularnych produktów w Twoim sklepie nie sprzedają już tak skutecznie, jak dotąd? Przyczyną problemów może być kanibalizacja słów kluczowych. Na czym polega to...

Jak namówić szefa na SEO?

Artykuł jest dedykowany osobom odpowiedzialnym za marketing w firmach - świadczących usługi, czy zajmujących się sprzedażą internetową. Jeśli odpowiadasz za zwiększenie ruchu i sprzedaży z kanału online, wiesz, że SEO się opłaci i przyniesie klientów, ale szef stawia...

Pozycjonowanie czy Google Ads – Co jest lepszym wyborem?

Świeżo uruchomiona strona internetowa, nawet jeżeli zbudowana zgodnie z zasadami UX i SEO, ma nikłe szanse na szybkie zdobycie użytkowników czy też klientów. Z pomocą przychodzą dwa rozwiązania w wyszukiwarce, które mogą zwiększyć jej widoczność - ale które z nich...

Nowy sklep internetowy a SEO – jak zacząć?

Przyciągnięcie klientów do swojego sklepu jest najważniejszym zadaniem czekającym każdego, kto zaczyna przygodę z e-commerce. Osoby szukające określonych produktów w sieci mogą wybierać spośród setek rozmaitych ofert. Co zrobić, by zainteresowały się właśnie naszą?...

Ostatnie wpisy

Jak namówić szefa na SEO?

Jak namówić szefa na SEO?

Artykuł jest dedykowany osobom odpowiedzialnym za marketing w firmach - świadczących usługi, czy zajmujących się...

Ile kosztuje SEO?

Ile kosztuje SEO - Transkrypcja Odpowiedź na pytanie, ile...