Pozycjonowanie stron przynoszące efekty

Chcesz być widoczny, a nie tylko widziany w Google? Zależy Ci na tym, aby pozyskiwać klientów również z innych źródeł? Podejrzliwie patrzysz na oferty pozycjonowania za 100 zł na 3 miesiące? My też. Szukasz agencji dokładniej niż tylko wpisanie “pozycjonowanie Wrocław” w wyszukiwarkę? Sprawdzimy się! ?

Zaproponujemy Ci budżet na działania, który przyniesie REALNE efekty. Zależy nam na tym, aby pozycjonować Twoją stronę możliwie jak najbardziej bezpiecznie, jednocześnie przekładając działania na podwyższanie konwersji.

Mamy doświadczenie w trudnych branżach – finansach (Money.pl, TotalMoney.pl), elektronice (Euro RTV AGD), pracy (Praca.Money.pl), zdrowiu (i-Apteka.pl, soczewki24.pl), oprogramowaniu dla firm (Fakturownia.pl), home&garden (Leroy Merlin).

Jak wygląda u nas pozycjonowanie stron internetowych?

przemyślany Plan

Dobre SEO powinno rozpoczynać się od dobrego planu. Po rozpoczęciu współpracy – wspólnie z klientem ustalamy priorytety – ustalamy podstrony, które są najważniejsze, frazy, które najlepiej konwertują. Planujemy pozycjonowanie tak, by przyniosło jak najlepszy efekt, a pod koniec – zawsze przesyłamy raport z działań.

Wizerunek marki

Działamy tak, by nie zaszkodzić wizerunkowi marki. Nie możemy sobie pozwolić na to, by nasze działania wpływały negatywnie na Twoją firmę. Wiemy, jak trudno buduje się wizerunek, a jak łatwo go utracić. Bądź pewny, że będziemy działać w zgodzie z Twoim biznesem.

odpowiednia optymalizacja

Po rozpoczęciu współpracy, wykonujemy dokładny audyt pozycjonowanej strony. To zalecenia optymalizacyjne do wprowadzenia na stronie, które poprawią jej widoczność w wyszukiwarce. Część zmian (a czasem i wszystkie) samodzielnie wprowadzamy, a z Twoim programistą współpracujemy sami, by nie marnować Twojego czasu.

Strategia contentu

W ramach audytu optymalizujemy treść na stronie, aby była jak najbardziej przyjazna wyszukiwarce i użytkownikowi. Następnie wspólnie ustalamy strategię contentu – tego tworzonego przez nas oraz tego, który już jest na stronie. Spójne działania, to większy sukces, dlatego przeszkolimy Twoich pracowników – redakcję, copywriterów, by pisali jak najlepsze teksty pod kątem wyszukiwarek.

Dokładna strategia seo

Ustalamy strategię SEO – uwzględniamy sezonowość i produkty najlepiej zarabiające. Testujemy, jeśli coś nie przynosi konwersji, odpuszczamy. Skupiamy się na tym, co działa. Taką strategię poddajemy rewizji regularnie. Bo to, co się sprzedaje, jest płynne, może się zmienić w każdej chwili.

budowanie linków

Rozpoczynamy realizację przygotowanej wcześniej strategii zdobywania linków. Tylko wysokiej jakości i tylko w mocnych miejscach. Linki będą pochodzić głównie z artykułów z dobrych serwisów, blogów czy portali branżowych. Pod koniec miesiąca otrzymasz pełny raport ze wszystkich wykonanych działań. Jesteśmy transparentni

W czym się specjalizujemy?

(Pozycjonowanie Wrocław i inne regiony w całej Polsce)

  • Sklepy internetowe – pozycjonujemy sklepy zarówno na kluczowe, główne frazy, jak i na frazy z tzw. „długiego ogona” (long tail), które mają mniejszą liczbę wyszukiwań, ale też wyższą konwersję. Dzięki temu do Twojego sklepu wchodzą potencjalni klienci nie z kilkunastu, czy kilkudziesięciu, a nawet kilku tysięcy słów kluczowych!
  • Duże serwisy contentowe – mamy doświadczenie w optymalizacji i pozycjonowaniu dużych, tematycznych serwisów, gdzie główną rolę gra content. Zobacz, jak zwiększyliśmy ruch dla jednego z największych serwisów parentingowych w Polsce.

Jak powinno wyglądać profesjonalne pozycjonowanie stron?

Trzy ważne czynniki

Pozycjonowanie stron internetowych powinno odbywać się jednocześnie w trzech obszarach: tworzenia najwyższej jakości contentu na stronie, bezbłędnej optymalizacji kodu strony oraz budowania dobrych i tematycznych linków do strony, nad którą pracujemy. Tylko jednoczesne dbanie o te trzy czynniki sprawią, że działania będą maksymalnie efektywne. 

Dwustronna współpraca

Kolejna, bardzo istotna kwestia przy pozycjonowaniu to dwustronna współpraca klient-agencja SEO. Czasem klienci nie są świadomi, że bez ich czasu, kontaktu, akceptacji dodatkowych działań, zmian na stronie, nie będzie dobrego efektu SEO. Niestety, czasy, gdy buduje się tylko linki (i do tego rzeczywiście współpraca z klientem nie jest potrzebna) i to daje zamierzony efekt, skończyły się w 2013 roku. Gdy rozpoczynamy współpracę, od razu staramy się informować o tym, że im lepszy będzie kontakt, tym lepsze będą efekty. Oczywiście to, co się da, wdrażamy sami, czasem jednak jest na przykład potrzebna burza mózgów. W końcu nikt nie zna swojej branży lepiej niż klient. Wiemy o tym, dlatego chcemy uzyskać od niego merytoryczne wsparcie.

Jakość ponad ilość

To może brzmieć nieco trywialnie, natomiast to właśnie wysoka jakość gwarantuje trwałe efekty SEO. Czasem klienci dziwią się, dlaczego w ramach działań otrzymali połowę linków mniej niż miesiąc temu. To dlatego, że te linki pozyskaliśmy z portali o jeszcze lepszych parametrach niż miesiąc wcześniej. Ten sam efekt można uzyskać budując 4 linki, jak i 2 linki. Im mocniejsze miejsca (portale, serwisy, fora), tym wydawcy proponują wyższe stawki za publikacje. Najlepszym dowodem na to, że less is more jest stale rosnący ruch z wyszukiwarek. 

Nie tylko linki

Czasy, gdy działania SEO to tylko linki, minęły bezpowrotnie. Odpowiednia optymalizacja strony i wysokiej jakości treści są tak samo ważne. Zatem, jeśli klient ma niski budżet (mniej niż 1000 zł miesięcznie), lepiej na początku współpracy kilka miesięcy poświęcić na optymalizację, zmiany w strukturach, ustalenie lepszego linkowania wewnętrznego, efektywne wykorzystanie crawl budgetu, dostosowanie treści pod konwertujące słowa kluczowe. Przyniesie to wtedy lepszy efekt. 

ZACZNIJMY RAZEM COŚ NOWEGO – SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

CLUEGROUP – pozycjonowanie Wrocław oraz inne miasta, nie ograniczamy się do lokalizacji.

Skontaktuj się z nami poprzez Facebooka i spytaj o ofertę!