Pozycjonowanie e-sklepów

Masz sklep internetowy, ale sprzedaż jakoś nie może się rozkręcić? Pomyśl o nim, jako o sklepie znajdującym się w odległej dzielnicy w uliczkach jak labirynt – nikt nie może do niego dotrzeć, bo nie da się go znaleźć. Może mieć naprawdę świetne produkty, najlepsze! Ale nikt o nim nie wie.

W przeciwieństwie do sklepu stacjonarnego, Twój e-sklep może metaforycznie przenieść się do Rynku lub do popularnej galerii handlowej i zacząć sprzedawać jak szalony. Wystarczy tylko zwiększyć jego widoczność w sieci.

Jednym z najbardziej skutecznych i długotrwałych sposobów na zwiększenie jego widoczności, jest właśnie pozycjonowanie sklepu internetowego. I to jest to, czym się zajmujemy od wielu już lat.

Jak wygląda u nas pozycjonowanie sklepów internetowych?

Plan

Odpowiednie SEO zawsze zaczyna się od planu. Wspólnie ustalamy priorytety – wybieramy produkty, które mają najwyższą marżę/najlepiej rokują. Ustalamy działania na najbliższy czas. Działamy transparentnie. Ze wszystkiego, co zrobimy, otrzymasz raport.

Wizerunek

Działamy przy zasadzie “no harm”. Nie pozwolimy, aby treści, które zbudujemy, zaszkodziły Twojemu wizerunkowi. Wiemy, jak trudno zbudować markę. Możesz być pewien, że wszystko, co robimy, robimy w zgodzie z Twoim biznesem.

odpowiednia optymalizacja

Po rozpoczęciu współpracy, wykonujemy dokładny audyt sklepu internetowego. Ustalamy to, co trzeba poprawić, by strona była lepiej postrzegana przez wyszukiwarki. Część zmian kolejno wprowadzamy, a z Twoim deweloperem współpracujemy bezpośrednio, żeby nie tracić Twojego czasu.

Strategia contentu

Kolejnym krokiem jest ustalenie wspólnej strategii contentu. Zarówno tego tworzonego przez nas – wewnątrz strony, jak i na zewnątrz, jak i tego, który będzie tworzony wewnętrz Twojej firmy. Spójne działania, to większy sukces.

strategia seo

Następnie ustalamy strategię SEO – uwzględniamy sezonowość i produkty najlepiej zarabiające. Testujemy, jeśli coś nie przynosi konwersji, odpuszczamy. Skupiamy się na tym, co działa.

Taką strategię poddajemy rewizji regularnie. Bo to, co się sprzedaje, jest płynne, może się zmienić w każdej chwili.

budowanie linków

Budujemy tylko wysokiej jakości linki do Twojego sklepu. Pochodzą z tematycznych miejsc, najczęściej z artykułów, blogów, portali branżowych, czy forów tematycznych.

Dbamy o to, by treść, która je otacza, zachęcała użytkowników i niosła dobrą wartość.

Napisz do nas