Audyt SEO
Masz stronę lub sklep internetowy, jednak nie interesują Cię na ten moment kompleksowe działania. Chcesz jednak oddać do oceny swoją witrynę pod kątem odpowiedniej optymalizacji pod wyszukiwarki (SEO).
Zajmiemy się tym dla Ciebie. Wnikliwie przeanalizujemy Twoją witrynę i stworzymy dokument zawierający listę elementów wymagających poprawy. Po ich wdrożeniu strona będzie gotowa na rozpoczęcie pozycjonowania.
Magdalena Bród
Audyt SEO to niezbędne działanie, które pozwoli Ci na rozpoczęcie procesu zwiększania ruchu z Google na Twojej stronie www lub w sklepie internetowym.
Audyt SEO – częste pytania
Co mi da audyt SEO?
W zależności od tego, ile błędów jest na Twojej stronie i ile można poprawić, audyt SEO może przynieść od 20 do nawet 200% wzrostu ruchu. Wyeliminowanie błędnych struktur w kodzie poprawi jej widoczność i strona będzie bardziej lubiana przez roboty wyszukiwarki.
Co znajduje się w części "Analiza techniczna on-page"?
To wiele czynników, które analizujemy. Wśród nich są: meta tagi, nagłówki, sposób indeksowania elementów na stronie, analiza linkowania wewnętrznego, przepływ mocy SEO, zbadanie plików graficznych, adresów url, duplikatów na stronie, jej prędkości, znaczników Schema, struktury adresów URL i wiele innych, niezbędnych.
Mam audyt, co mam dalej z nim zrobić?
Jeśli masz dewelopera lub zewnętrzną firmę zajmującą się techniczną obsługą strony, przekaż dokument im. Jeśli nikogo takiego nie masz, daj znam znać, ustalimy elementy, które możemy wprowadzić sami, zwykle jest to większość.
Mam malutką stronę, czy audyt kompleksowy musi tyle kosztować?
Jesteśmy elastyczni – napisz do nas, a na pewno coś wymyślimy. Może korzystniejsze dla Ciebie okazać się wybranie kilku godzin konsultacji SEO.
Audyt SEO – cennik
Podstawowy
- Analiza techniczna on-page
- Analiza treści na stronie
- Ocena metod pozycjonowania
- Analiza widoczności
- Analiza profilu linków
- Analiza konkurencji
- Dobór optymalnej liczby słów kluczowych
- Przygotowanie podstron pod słowa kluczowe – meta tagi + opisy + treści
Rozszerzony
- Analiza techniczna on-page
- Analiza treści na stronie
- Ocena metod pozycjonowania
- Analiza widoczności
- Analiza profilu linków
- Analiza konkurencji
- Dobór optymalnej liczby słów kluczowych
- Przygotowanie podstron pod słowa kluczowe – meta tagi + opisy + treści
Pełny
- Analiza techniczna on-page
- Analiza treści na stronie
- Ocena metod pozycjonowania
- Analiza widoczności
- Analiza profilu linków
- Analiza konkurencji
- Dobór optymalnej liczby słów kluczowych
- Przygotowanie podstron pod słowa kluczowe – meta tagi + opisy + treści
Efekty naszych działań
SKLEP Z BRANŻY MOTORYZACYJNEJ
Start współpracy: marzec 2022
Wzrost liczby fraz o 180% w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia współpracy
Prowadzone działania:
- gruntowny audyt SEO i wdrożenie zaleceń technicznych
- zbudowanie strategii treści w sklepie i jej comiesięczna realizacja
- linkbuilding w oparciu o priorytety, sezonowość i analizę sklepu
Efekty:
- wzrost liczby fraz o 180% w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia współpracy
- sprzedaż już od 5 miesiąca – ruch ze słów kluczowych o wysokiej liczbie wyszukiwań
- wzrost świadomości istnienia marki również na rynku lokalnym (sklep stacjonarny w mieście do 100 tys. mieszkańców)
SKLEP Z BRANŻY MEDYCZNEJ
Start współpracy: marzec 2021
Wzrost TOP10 O 91%, TOP50 O 37% (rok do roku)
Prowadzone działania:
- gruntowny audyt SEO i wdrożenie zaleceń technicznych, których nie dopilnowała poprzednia agencja SEO
- optymalizacja treści w sklepie według priorytetów Klienta + tworzenie treści w sekcji poradnikowej sklepu
- linkbuilding w oparciu o priorytety, sezonowość i analizę sklepu
Efekty:
- wzrost liczby słów kluczowych w TOP10 o 91% oraz o 37% w TOP50 (dane rok do roku)
- zwiększenie sprzedaży – widoczność w TOP10 na kaloryczne frazy, ściągnęła ruch, a ten dał sprzedaż
- wzrost liczby fraz z długiego ogona – konkretnych, sprzedażowych
SKLEP Z TUSZAMI I TONERAMI
Start współpracy: styczeń 2018
Wzrost liczby fraz w TOP3 i TOP10 o niemal 300% od rozpoczęcia działań
Prowadzone działania:
- gruntowny audyt SEO i wdrożenie zaleceń technicznych
- optymalizacja treści w sklepie według priorytetów Klienta + tworzenie treści w sekcji poradnikowej sklepu (artykuły evergreen contentowe)
- linkbuilding w oparciu o priorytety i analizę sklepu
Efekty:
- wzrost liczby fraz w TOP3 i TOP10 o niemal 300% od momentu rozpoczęcia współpracy
- sekcja contentowa – poradnik o drukarkach, który do tej pory ściąga ruch na stronę
Zaufali nam
W zakresie SEO obsługujemy zarówno małe sklepy internetowe i lokalne biznesy, jak i znane, ogólnopolskie brandy – serwisy contentowe, informacyjne, fundacje. Mamy również doświadczenie w pracy korporacyjnej.