Klient-agencja

Dobra relacja Klient-agencja jest dla nas niezwykle ważna. W CLUEGROUP uważamy, że nie da się robić dobrego SEO bez odpowiedniej współpracy. Dlatego też powstała ta kategoria. Dowiesz się z niej, co może dać dobry kontakt między dwiema stronami.

Jak namówić szefa na SEO?

Artykuł jest dedykowany osobom odpowiedzialnym za marketing w firmach - świadczących usługi, czy zajmujących się sprzedażą internetową. Jeśli odpowiadasz za zwiększenie ruchu i sprzedaży z kanału online, wiesz, że SEO się opłaci i przyniesie klientów, ale szef stawia...

Współpraca SEO w modelu Time & Material [Case Study]

Sukces zróżnicowanej strategii SEO zależy nie tylko od rodzaju podjętych działań, ale także od sposobu ich realizacji. Tutaj kluczowa jest ścisła współpraca z klientem, oparta o kanały sprawnej komunikacji i narzędzia - usprawniające ewaluację zakończonych projektów...

4 powody, dla których nie powinieneś rezygnować z SEO w dobie KORONAWIRUSA

"Inspiracją", jeśli można to tak nazwać, do napisania tego tekstu, jest oczywiście to, co dzieje się na świecie i w Polsce, a tym samym w naszych biznesach oraz rozmowy z klientami, ludźmi z branży i między naszym zespołem. Sporo też źródeł polskich i zagranicznych...

Jak wygląda praca copywritera?

Żongluje słowem, pisze na każdy temat, wyszukuje w Google dziesiątki fraz dziennie. Pracuje pod presją czasu, wczuwa się w sytuację odbiorcy i szuka sposobów na to, jak najskuteczniej dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Copywriter tworzy treści publikowane w sieci,...

Ostatnie wpisy

Jak namówić szefa na SEO?

Jak namówić szefa na SEO?

Artykuł jest dedykowany osobom odpowiedzialnym za marketing w firmach - świadczących usługi, czy zajmujących się...

Jak wygląda praca copywritera?

Jak wygląda praca copywritera?

Żongluje słowem, pisze na każdy temat, wyszukuje w Google dziesiątki fraz dziennie. Pracuje pod presją czasu, wczuwa...