Kliencie, SEO to współpraca obu stron

Kliencie, SEO to współpraca obu stron

Dobry kontakt agencji SEO z klientem do według nas jeden z najważniejszych czynników wpływających na efekty i owocną współpracę. Jak wyglądałaby komunikacja idealna? Zdobywanie klienta – co jest ważne? Już pierwszy kontakt z klientem może nam dużo powiedzieć o...
Na co zwrócić uwagę w umowie o pozycjonowanie?

Na co zwrócić uwagę w umowie o pozycjonowanie?

Ile agencji SEO, tyle wzorów umów. Wydawać by się mogło, że w 2018 już roku wszyscy będą uczciwi i każdy zapis w regulaminie będzie klauzulą dozwoloną. A niestety tak nie jest i warto mieć tego świadomość podczas podpisywania umowy o usługi SEO z agencją. Zwłaszcza,...
Jak mierzyć skuteczność działań SEO?

Jak mierzyć skuteczność działań SEO?

Powierzasz pracę nad pozycjonowaniem Twojej strony internetowej specjalistom. Chciałbyś przy tym wiedzieć, czy ich działania przynoszą efekty. W panelu do monitorowania pozycji masz być może kilkanaście, kilkadziesiąt fraz, na które się “pozycjonujesz”,...
Jak wybrać dobrą firmę SEO?

Jak wybrać dobrą firmę SEO?

Pozycjonowanie to bardzo specyficzna branża. To usługa polegająca na manipulowaniu wynikami wyszukiwania w taki sposób, żeby strona klienta znajdowała się wyżej niż jego konkurencja. To bardzo ważne, żeby mieć świadomość, że nie da się po prostu poukładać wyników...