Klient-agencja

Dobra relacja Klient-agencja jest dla nas niezwykle ważna. W CLUEGROUP uważamy, że nie da się robić dobrego SEO bez odpowiedniej współpracy. Dlatego też powstała ta kategoria. Dowiesz się z niej, co może dać dobry kontakt między dwiema stronami.

Współpraca SEO w modelu Time & Material [Case Study]

Sukces zróżnicowanej strategii SEO zależy nie tylko od rodzaju podjętych działań, ale także od sposobu ich realizacji. Tutaj kluczowa jest ścisła współpraca z klientem, oparta o kanały sprawnej komunikacji i narzędzia - usprawniające ewaluację zakończonych projektów...

4 powody, dla których nie powinieneś rezygnować z SEO w dobie KORONAWIRUSA

"Inspiracją", jeśli można to tak nazwać, do napisania tego tekstu, jest oczywiście to, co dzieje się na świecie i w Polsce, a tym samym w naszych biznesach oraz rozmowy z klientami, ludźmi z branży i między naszym zespołem. Sporo też źródeł polskich i zagranicznych...

Jak wygląda praca copywritera?

Żongluje słowem, pisze na każdy temat, wyszukuje w Google dziesiątki fraz dziennie. Pracuje pod presją czasu, wczuwa się w sytuację odbiorcy i szuka sposobów na to, jak najskuteczniej dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Copywriter tworzy treści publikowane w sieci,...

Raport działań SEO – co powinno się w nim znaleźć?

W swojej pracy widziałam wiele raportów z działań SEO, od tych bardziej rozbudowanych, przez te, które nie mówiły nic mi, a co dopiero klientowi. Wielokrotnie łapałam się za głowę, bo raporty wyglądały pięknie, były kolorowe, miały po kilkanaście stron... wiedzy...

Ostatnie wpisy

Jak wygląda praca copywritera?

Jak wygląda praca copywritera?

Żongluje słowem, pisze na każdy temat, wyszukuje w Google dziesiątki fraz dziennie. Pracuje pod presją czasu, wczuwa...