Techniczne

W tej kategorii opisujemy techniczne zagadnienia związane z SEO. Znajdziesz tutaj rozkminy na temat działania poszczególnych mechanizmów, a także informacje o tym, jak coś działa.

Audyt SEO – kiedy jest Ci potrzebny?

Audyt SEO to jedno z pierwszych działań, które wykonujemy, gdy rozpoczynamy współpracę z nowym klientem. To szczegółowa analiza techniczna, pod kątem treści, a także profilu linków, która pozwala na określenie, co jest do poprawy. To też punkt wyjściowy do opracowania...

AMP – wszystko, co musisz wiedzieć o przyspieszonych stronach mobilnych [+ jak wdrożyć AMP na WordPress]

AMP to przyspieszone strony mobilne - Accelerated Mobile Pages. Masz stronę z dużą ilością contentu i nie masz jeszcze AMP? To błąd. Powinieneś wdrożyć go jak najszybciej. W tym wpisie powiem Ci, dlaczego to takie ważne oraz pokażę, jak wdrożyć AMP na Wordpress. AMP -...

Pozycjonowanie lokalne – co możesz zrobić, by zwiększyć swoją widoczność w okolicy

xPozycjonowanie lokalne, to kwestia, której nie można bagatelizować. Dobra widoczność strony w naszej okolicy może się okazać szczególnie pomocna w przypadku typowo lokalnych przedsiębiorstw – jak warsztaty samochodowe czy restauracje, kiedy to odległość, w jakiej...

Jak analizować konkurencję w Google?

Jednym z działań SEO, mających zwiększyć ruch w Google, jest poza analizą strony pozycjonowanej, również jej otoczenie, czyli konkurencja. Patrzenie na ręce stronom, które proponują podobne usługi czy produkty, może zwiększyć widoczność, podpowiedzieć, jaką strategię...

Ostatnie wpisy