Techniczne

W tej kategorii opisujemy techniczne zagadnienia związane z SEO. Znajdziesz tutaj rozkminy na temat działania poszczególnych mechanizmów, a także informacje o tym, jak coś działa.

Core Web Vitals – podstawowe wskaźniki internetowe Google – o co chodzi?

UX na stronie internetowej jest ważny - wie o tym, a przynajmniej powinien, każdy właściciel biznesu funkcjonującego w sieci, niezależnie czy ma stronę usługową czy sklep internetowy. Wskaźniki Web Vitals pomogą Ci oszacować, w jakim stopniu strona jest przyjazna...

Pozycjonowanie long tail (długi ogon) – czym jest?

Często, podczas rozmów z klientami podkreślam, że oprócz zwiększania widoczności "twardych", jedno-, dwuwyrazowych słów kluczowych, będziemy zwiększać widoczność na frazy z tzw. "długiego ogona", idące w setki, czy nawet tysiące, w zależności od struktury i wielkości...

Różne wersje językowe strony – jak wdrożyć? [Hreflang]

W niektórych biznesach nadchodzi dzień, że ojczysty rynek przestaje wystarczać. Naturalnym więc zdaje się pojawienie się w innych krajach, z innymi językami. Jak się w tym ma odnaleźć strona internetowa? Co zrobić, żeby każdemu pojawiał się odpowiedni język,...

Audyt SEO – kiedy jest Ci potrzebny?

Audyt SEO to jedno z pierwszych działań, które wykonujemy, gdy rozpoczynamy współpracę z nowym klientem. To szczegółowa analiza techniczna, pod kątem treści, a także profilu linków, która pozwala na określenie, co jest do poprawy. To też punkt wyjściowy do opracowania...

Ostatnie wpisy

Kontakt z nami