Analiza konkurencji w SEO. Jak wyprzedzić rywali w rankingach? Widoczność w internecie może zdecydować o sukcesie lub porażce firmy. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych stała się kluczowym... Anna Radwan 6 marca 2024
Jak przeprowadzić prosty audyt SEO? Bycie widocznym w sieci to podstawa sukcesu dla wielu firm i przedsiębiorców. Jednak jak to osiągnąć? Jak sprawić, by nasza strona przyciągała jak... Cluegroup 9 października 2023
Zmiany algorytmu Google – jak je traktować, żeby nie zwariować? Spędzają sen z powiek seowcom, a właścicieli sklepów internetowych przyprawiają o siwe włosy. Aktualizacje algorytmów Google to w świecie witryn... Cluegroup 1 grudnia 2021
Widoczność strony w google – czym jest ten kluczowy wyznacznik? Widoczność strony w Google to jeden z podstawowych wyznaczników pokazujących jakość naszej strony w oczach Google. Pod tą dość enigmatyczną nazwą... Magdalena Bród 16 września 2021
Core Web Vitals – podstawowe wskaźniki internetowe Google – o co chodzi? UX na stronie internetowej jest ważny - wie o tym, a przynajmniej powinien, każdy właściciel biznesu funkcjonującego w sieci, niezależnie czy ma... Justyna Zienkiewicz 13 kwietnia 2021
Pozycjonowanie long tail (długi ogon) – czym jest? Często, podczas rozmów z klientami podkreślam, że oprócz zwiększania widoczności "twardych", jedno-, dwuwyrazowych słów kluczowych, będziemy... Justyna Zienkiewicz 17 września 2020
Różne wersje językowe strony – jak wdrożyć? [Hreflang] W niektórych biznesach nadchodzi dzień, że ojczysty rynek przestaje wystarczać. Naturalnym więc zdaje się pojawienie się w innych krajach, z innymi... Magdalena Bród 7 września 2020
Audyt SEO – kiedy jest Ci potrzebny? Audyt SEO to jedno z pierwszych działań, które wykonujemy, gdy rozpoczynamy współpracę z nowym klientem. To szczegółowa analiza techniczna, pod... Justyna Zienkiewicz 9 lipca 2020
AMP – wszystko, co musisz wiedzieć o przyspieszonych stronach mobilnych [+ jak wdrożyć AMP na WordPress] AMP to przyspieszone strony mobilne - Accelerated Mobile Pages. Masz stronę z dużą ilością contentu i nie masz jeszcze AMP? To błąd. Powinieneś... Magdalena Bród 2 lipca 2020
Jak analizować konkurencję w Google? Jednym z działań SEO, mających zwiększyć ruch w Google, jest poza analizą strony pozycjonowanej, również jej otoczenie, czyli konkurencja. Patrzenie... Justyna Zienkiewicz 16 kwietnia 2020