Techniczne

W tej kategorii opisujemy techniczne zagadnienia związane z SEO. Znajdziesz tutaj rozkminy na temat działania poszczególnych mechanizmów, a także informacje o tym, jak coś działa.

SEO dla serwisu contentowego – jak działać, by maksymalnie wykorzystać moc treści?

SEO dla portali contentowych różni się od optymalizacji małych stron www i sklepów internetowych. Wiąże się z nim wiele specyficznych czynników wynikających z ukierunkowania strony na regularne publikowanie treści. Działania podejmowane w ramach SEO portalu...

Google NEWS – wszystko, co musisz o nim wiedzieć

Treści mogą być albo evergreenowe albo chwilowe. Te pierwsze to takie, które napiszemy raz, a będą nam bonusować przez długi czas, są zwykle długie, wyczerpujące temat i zadowalające użytkownika. Te drugie natomiast, to teksty newsowe - rankują w danej chwili i mają...

Linkbuilding – co musisz o nim wiedzieć?

Na pozycjonowanie stron składają się (z grubsza) trzy elementy – optymalizacja techniczna strony, dobry content i linkbuilding. Celowo linkbuilding znalazł się na ostatnim miejscu, bo w idealnym świecie powinno się za niego zabrać w momencie, gdy poprzednie punkty...

SEO w branży finansowej i fin-tech – jak robić to dobrze?

W branży finansowej czuję się pewnie ze względu na moje doświadczenie w tym zakresie. Od 2013 roku jako starszy specjalista SEO w Grupie Wirtualna Polska odpowiadałam między innymi za serwisy Money.pl, Finanse.wp.pl czy praca.money.pl. A od 2016 przez ponad rok...

Ostatnie wpisy