Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Dobór słów kluczowych to pierwszy etap jeśli chodzi o optymalizację strony internetowej czy sklepu internetowego. Jak dobrać słowa kluczowe z głową? Przedstawiamy sposoby na dobór słów w kampanii SEO. Czym są słowa kluczowe? Czym są słowa kluczowe? To wyrazy wpisywane...
Tagi – jak ich używać, by nie szkodziły?

Tagi – jak ich używać, by nie szkodziły?

Tagi. Temat rzeka. Spotykamy je głównie na blogach, ale i na portalach czy w sklepach internetowych. Najczęściej stosowane są zupełnie losowo stanowiąc radosną twórczość autora. Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że nieprawidłowe używanie ich może zaszkodzić naszej...
Filtr a ban od Google – jaka jest różnica?

Filtr a ban od Google – jaka jest różnica?

Do kar jakie możemy otrzymać od Google należą ban lub filtr (ręczny bądź algorytmiczny). Najgorszą z nich jest oczywiście ban, który otrzymamy za oczywisty spam, kopiowanie treści czy bardzo słabej jakości linki. W dzisiejszym artykule dowiecie się o różnicach między...
Time to first byte – niedoceniane w SEO?

Time to first byte – niedoceniane w SEO?

Dobre SEO to bardzo wiele czynników – ale upraszczając, można je sprowadzić do trzech głównych – optymalizacja, content i linki. Na potrzeby tego tekstu, zajmiemy się wyłącznie pierwszą częścią. Optymalizacja w tym przypadku powinna dotyczyć nie tylko...