Techniczne

W tej kategorii opisujemy techniczne zagadnienia związane z SEO. Znajdziesz tutaj rozkminy na temat działania poszczególnych mechanizmów, a także informacje o tym, jak coś działa.

Pozycjonowanie long tail (długi ogon) – czym jest?

Często, podczas rozmów z klientami podkreślam, że oprócz zwiększania widoczności "twardych", jedno-, dwuwyrazowych słów kluczowych, będziemy zwiększać widoczność na frazy z tzw. "długiego ogona", idące w setki, czy nawet tysiące, w zależności od struktury i wielkości...

Różne wersje językowe strony – jak wdrożyć? [Hreflang]

W niektórych biznesach nadchodzi dzień, że ojczysty rynek przestaje wystarczać. Naturalnym więc zdaje się pojawienie się w innych krajach, z innymi językami. Jak się w tym ma odnaleźć strona internetowa? Co zrobić, żeby każdemu pojawiał się odpowiedni język,...

Audyt SEO – kiedy jest Ci potrzebny?

Audyt SEO to jedno z pierwszych działań, które wykonujemy, gdy rozpoczynamy współpracę z nowym klientem. To szczegółowa analiza techniczna, pod kątem treści, a także profilu linków, która pozwala na określenie, co jest do poprawy. To też punkt wyjściowy do opracowania...

AMP – wszystko, co musisz wiedzieć o przyspieszonych stronach mobilnych [+ jak wdrożyć AMP na WordPress]

AMP to przyspieszone strony mobilne - Accelerated Mobile Pages. Masz stronę z dużą ilością contentu i nie masz jeszcze AMP? To błąd. Powinieneś wdrożyć go jak najszybciej. W tym wpisie powiem Ci, dlaczego to takie ważne oraz pokażę, jak wdrożyć AMP na Wordpress. AMP -...

Ostatnie wpisy