Narzędzia

SEO bez odpowiednich narzędzi nie może istnieć. Dlatego właśnie w tej kategorii opisujemy je, przedstawiamy jak działają, a także zachwalamy lub krytykujemy.

Jak mierzyć widoczność strony w wyszukiwarkach – przegląd narzędzi

Google to miejsce, z którego korzysta większość potencjalnych klientów dla tysiąca branż. Codziennie ludzie wyszukują interesujące ich towary i usługi. Jak sprawdzić, czy witryna jest widoczna w wyszukiwarce na frazy, które są istotne dla Twojego biznesu? Sprawdź...

Monitoring pozycji w Google – przegląd 6 narzędzi

Jesteś freelancerem, webmasterem, posiadasz agencję marketingową, a może jesteś właścicielem biznesu, który potrzebuje narzędzia do kontroli pozycji? Sprawdź moje zestawienie narzędzi do monitoringu fraz kluczowych w Google i wybierz najlepsze dla siebie. Pamiętaj,...

Słowa kluczowe w tekście – czyli jak pisać, żeby nie przesadzić [Przykłady, narzędzia]

Dobór odpowiednich słów kluczowych to jedno z elementarnych działań w SEO. Prawidłowa strategia ich wyboru przekłada się na widoczność naszej witryny w wyszukiwarce. Oczywiście, oprócz nich jest wiele innych czynników, które wpływają na tę widoczność, jednak w tym...

Optymalizacja zdjęć – jak robić to dobrze?

Wrzucasz post na bloga lub portal internetowy? Obrazki to świetny sposób na graficzne urozmaicenie treści na ekranie i uatrakcyjnienie tekstu – bo sama ściana liter nigdy nie wygląda dobrze. Jednakże nie wolno i wtedy zapominać o SEO. Właściwa optymalizacja zdjęć...

Ostatnie wpisy