Jak napisać dobry opis kategorii w sklepie internetowym? Pozycjonowanie to nie tylko dobrze zbudowane linki, ale również unikatowe treści na stronie. Dobry opis kategorii z odpowiednią ilością słów... Mateusz Kuriata 13 maja 2022
User generated content – jak go wykorzystać w swoim biznesie User generated content to jedna z ciekawszych strategii marketingowych, które może przynieść wymierne korzyści zwłaszcza w przypadku sprzedaży... Michał Krajka 8 października 2021
Widoczność strony w google – czym jest ten kluczowy wyznacznik? Widoczność strony w Google to jeden z podstawowych wyznaczników pokazujących jakość naszej strony w oczach Google. Pod tą dość enigmatyczną nazwą... Magdalena Bród 16 września 2021
Pozycjonowanie long tail (długi ogon) – czym jest? Często, podczas rozmów z klientami podkreślam, że oprócz zwiększania widoczności "twardych", jedno-, dwuwyrazowych słów kluczowych, będziemy... Justyna Zienkiewicz 17 września 2020
Guest Posting jako forma SEO i PR Blogowanie jest niezwykle popularne zarówno jako hobby, jak i element strategii marketingowej firm. Jeżeli tworzymy wartościowe treści i cieszymy... Marcelina Kulig 15 maja 2020
Evergreen content vs Google News – dlaczego warto dbać o oba? Zastanawiasz się co wybrać? Tworzyć evergreen content czy może zadbać o to, aby pojawiać się w Google News? Odpowiedź jest prosta: nie wybieraj i... Marta Postulka 24 kwietnia 2020
SEO dla serwisu contentowego – jak działać, by maksymalnie wykorzystać moc treści? SEO dla portali contentowych różni się od optymalizacji małych stron www i sklepów internetowych. Wiąże się z nim wiele specyficznych czynników... Marcelina Kulig 30 marca 2020
Direct Answer, czyli pozycja 0 w Google Czy można być wyżej, niż na pierwszej pozycji wyników wyszukiwania Google i to zupełnie za darmo? Bez przeznaczania budżetu na Google Ads?... Justyna Zienkiewicz 16 marca 2020
Google NEWS – wszystko, co musisz o nim wiedzieć Treści mogą być albo evergreenowe albo chwilowe. Te pierwsze to takie, które napiszemy raz, a będą nam bonusować przez długi czas, są zwykle długie,... Magdalena Bród 12 marca 2020
Optymalizacja zdjęć – jak robić to dobrze? Wrzucasz post na bloga lub portal internetowy? Obrazki to świetny sposób na graficzne urozmaicenie treści na ekranie i uatrakcyjnienie tekstu – bo... Michał Krajka 19 lutego 2020