Content

Nie ma dobrego SEO bez świetnego content marketingu. W CLUEGROUP to wiemy, dlatego stawiamy na wysokiej jakości treści zarówno w serwisach contentowych, jak i w e-commerce.

Pozycjonowanie long tail (długi ogon) – czym jest?

Często, podczas rozmów z klientami podkreślam, że oprócz zwiększania widoczności "twardych", jedno-, dwuwyrazowych słów kluczowych, będziemy zwiększać widoczność na frazy z tzw. "długiego ogona", idące w setki, czy nawet tysiące, w zależności od struktury i wielkości...

Guest Posting jako forma SEO i PR

Blogowanie jest niezwykle popularne zarówno jako hobby, jak i element strategii marketingowej firm. Jeżeli tworzymy wartościowe treści i cieszymy się zaufaniem czytelników, różne osoby i marki mogą zabiegać o publikowanie swoich tekstów na naszej stronie. Często nam...

Evergreen content vs Google News – dlaczego warto dbać o oba?

Zastanawiasz się co wybrać? Tworzyć evergreen content czy może zadbać o to, aby pojawiać się w Google News? Odpowiedź jest prosta: nie wybieraj i zatroszcz się o obie te opcje! Co to jest evengreen content? Najprościej rzecz ujmując evergreen content (wiecznie...

SEO dla serwisu contentowego – jak działać, by maksymalnie wykorzystać moc treści?

SEO dla portali contentowych różni się od optymalizacji małych stron www i sklepów internetowych. Wiąże się z nim wiele specyficznych czynników wynikających z ukierunkowania strony na regularne publikowanie treści. Działania podejmowane w ramach SEO portalu...

Ostatnie wpisy

Guest Posting jako forma SEO i PR

Guest Posting jako forma SEO i PR

Blogowanie jest niezwykle popularne zarówno jako hobby, jak i element strategii marketingowej firm. Jeżeli tworzymy...

Jak wygląda praca copywritera?

Jak wygląda praca copywritera?

Żongluje słowem, pisze na każdy temat, wyszukuje w Google dziesiątki fraz dziennie. Pracuje pod presją czasu, wczuwa...