Content

Nie ma dobrego SEO bez świetnego content marketingu. W CLUEGROUP to wiemy, dlatego stawiamy na wysokiej jakości treści zarówno w serwisach contentowych, jak i w e-commerce.

Guest Posting jako forma SEO i PR

Blogowanie jest niezwykle popularne zarówno jako hobby, jak i element strategii marketingowej firm. Jeżeli tworzymy wartościowe treści i cieszymy się zaufaniem czytelników, różne osoby i marki mogą zabiegać o publikowanie swoich tekstów na naszej stronie. Często nam...

Evergreen content vs Google News – dlaczego warto dbać o oba?

Zastanawiasz się co wybrać? Tworzyć evergreen content czy może zadbać o to, aby pojawiać się w Google News? Odpowiedź jest prosta: nie wybieraj i zatroszcz się o obie te opcje! Co to jest evengreen content? Najprościej rzecz ujmując evergreen content (wiecznie...

SEO dla serwisu contentowego – jak działać, by maksymalnie wykorzystać moc treści?

SEO dla portali contentowych różni się od optymalizacji małych stron www i sklepów internetowych. Wiąże się z nim wiele specyficznych czynników wynikających z ukierunkowania strony na regularne publikowanie treści. Działania podejmowane w ramach SEO portalu...

Direct Answer, czyli pozycja 0 w Google

Czy można być wyżej, niż na pierwszej pozycji wyników wyszukiwania Google i to zupełnie za darmo? Bez przeznaczania budżetu na Google Ads? Oczywiście - w 2016 roku, Google wprowadził direct answer, czyli tak zwane “odpowiedzi bezpośrednie”. Dzięki nim, nasze treści...

Ostatnie wpisy

Guest Posting jako forma SEO i PR

Guest Posting jako forma SEO i PR

Blogowanie jest niezwykle popularne zarówno jako hobby, jak i element strategii marketingowej firm. Jeżeli tworzymy...

Jak wygląda praca copywritera?

Jak wygląda praca copywritera?

Żongluje słowem, pisze na każdy temat, wyszukuje w Google dziesiątki fraz dziennie. Pracuje pod presją czasu, wczuwa...