Content

Nie ma dobrego SEO bez świetnego content marketingu. W CLUEGROUP to wiemy, dlatego stawiamy na wysokiej jakości treści zarówno w serwisach contentowych, jak i w e-commerce.

SEO dla serwisu contentowego – jak działać, by maksymalnie wykorzystać moc treści?

SEO dla portali contentowych różni się od optymalizacji małych stron www i sklepów internetowych. Wiąże się z nim wiele specyficznych czynników wynikających z ukierunkowania strony na regularne publikowanie treści. Działania podejmowane w ramach SEO portalu...

Direct Answer, czyli pozycja 0 w Google

Czy można być wyżej, niż na pierwszej pozycji wyników wyszukiwania Google i to zupełnie za darmo? Bez przeznaczania budżetu na Google Ads? Oczywiście - w 2016 roku, Google wprowadził direct answer, czyli tak zwane “odpowiedzi bezpośrednie”. Dzięki nim, nasze treści...

Google NEWS – wszystko, co musisz o nim wiedzieć

Treści mogą być albo evergreenowe albo chwilowe. Te pierwsze to takie, które napiszemy raz, a będą nam bonusować przez długi czas, są zwykle długie, wyczerpujące temat i zadowalające użytkownika. Te drugie natomiast, to teksty newsowe - rankują w danej chwili i mają...

Optymalizacja zdjęć – jak robić to dobrze?

Wrzucasz post na bloga lub portal internetowy? Obrazki to świetny sposób na graficzne urozmaicenie treści na ekranie i uatrakcyjnienie tekstu – bo sama ściana liter nigdy nie wygląda dobrze. Jednakże nie wolno i wtedy zapominać o SEO. Właściwa optymalizacja zdjęć...

Ostatnie wpisy

Jak wygląda praca copywritera?

Jak wygląda praca copywritera?

Żongluje słowem, pisze na każdy temat, wyszukuje w Google dziesiątki fraz dziennie. Pracuje pod presją czasu, wczuwa...