Odsetek konsumentów kupujących online systematycznie rośnie. W dobie przerzucenia się decyzji zakupowych do internetu branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit i nic nie wskazuje na to, by coś mogło powstrzymać jej rozwój. Obecnie każdy może założyć działalność...
Optymalizując swój sklep internetowy według wytycznych pozwalających zwiększyć ruch na stronie, warto udostępnić możliwość dodawania opinii o produktach i usługach. Takie rozwiązanie wiąże się z kwestią wizerunku, ale też z wzrostem widoczności w Google. Dlaczego...
Jesteś właścicielem sklepu internetowego? Zadbałeś praktycznie o każdy szczegół i stosujesz masę trików mających na celu poprawienie wyników sprzedaży, ale Twoje produkty nie chcą zmienić właściciela? Problem może leżeć w ich prezentacji. Tak, poprawne przedstawienie...
Prowadzisz sklep internetowy? Masz duży serwis informacyjny lub z contentem tematycznym? A może prowadzisz mały, lokalny biznes? Czy wiesz, skąd przychodzą do Ciebie użytkownicy? Z którego źródła masz najwięcej klientów? Wreszcie, jakie działania marketingowe...
Sprzedaż (a właściwie jej brak) w sklepie internetowym to temat, który spędza sen z powiek niejednemu właścicielowi tej formy biznesu. W kontekście sprzedaży zawsze pojawia się skojarzenie z “więcej”. Jeszcze nie zdarzyło mi się trafić na osobę, która...
Większość sklepów internetowych, które audytujemy, czy to w ramach jednorazowej usługi, czy też po rozpoczęciu kompleksowego pozycjonowania, zawiera błędy optymalizacyjne, które wpływają na “przyjazność w oczach robotów wyszukiwarek”. Lubię to określenie,...
Wow, masz już swój własny sklep internetowy. Postawiony na płatnej platformie albo na WordPressie z wtyczką WooCommerce. Być może masz plan, co dalej, a może wciąż się zastanawiasz, jaki powinien być Twój pierwszy krok. Podpowiem Ci, co warto zrobić, kiedy Twój sklep...
Od tegorocznego Bożego Narodzenia zacznie obowiązywać nowa ustawa regulująca istotne aspekty sprzedaży konsumenckiej. Poniżej przedstawiono subiektywne zestawienie najważniejszych zmian dotyczących jednego z aspektów sprzedaży konsumenckiej, czyli sprzedaży towarów...
W SEO popularne są trzy formy rozliczenia: abonament (zwany też ryczałtem), pozycje (rozliczenie za osiągnięte pozycje) oraz model hybrydowy (niższy abonament + premia za pozycje). Do tego coraz częściej pojawia się rozliczenie za liczbę odwiedzin z bezpłatnych...