Pozycjonowanie Wrocław - ZADZWOŃ PO OFERTĘ: +48 500 043 628 kontakt@cluegroup.pl
  • Facebook
  • Linkedin
  • Facebook
  • Linkedin
  • Blog
  • O nas
  • Zaufali nam
  • Kontakt
Agencja marketingowa ClueGroup
  • OFERTA
  • Pozycjonowanie stron
  • Pozycjonowanie sklepów
  • Audyt SEO
  • Content marketing
  • Tworzenie stron
  • Konsultacje
  • SEO na godziny
  • Bezpłatna wycena
Zaznacz stronę
Dropshipping – I Ty możesz mieć swój e-commerce! [kompendium]

Dropshipping – I Ty możesz mieć swój e-commerce! [kompendium]

utworzone przez Marcelina Kulig | 7 czerwca 2019 | 0 komentarzy

Odsetek konsumentów kupujących online systematycznie rośnie. W dobie przerzucenia się decyzji zakupowych do internetu branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit i nic nie wskazuje na to, by coś mogło powstrzymać jej rozwój. Obecnie każdy może założyć działalność...
Opinie w sklepach internetowych – dlaczego są ważne pod SEO?

Opinie w sklepach internetowych – dlaczego są ważne pod SEO?

utworzone przez Marcelina Kulig | 14 marca 2019 | 0 komentarzy

Optymalizując swój sklep internetowy według wytycznych pozwalających zwiększyć ruch na stronie, warto udostępnić możliwość dodawania opinii o produktach i usługach. Takie rozwiązanie wiąże się z kwestią wizerunku, ale też z wzrostem widoczności w Google. Dlaczego...
Opisy produktów w sklepie internetowym – jak zwiększyć sprzedaż?

Opisy produktów w sklepie internetowym – jak zwiększyć sprzedaż?

utworzone przez Kuba Świeściak | 21 lutego 2019 | 0 komentarzy

Jesteś właścicielem sklepu internetowego? Zadbałeś praktycznie o każdy szczegół i stosujesz masę trików mających na celu poprawienie wyników sprzedaży, ale Twoje produkty nie chcą zmienić właściciela? Problem może leżeć w ich prezentacji. Tak, poprawne przedstawienie...
Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto o nią zadbać?

Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto o nią zadbać?

utworzone przez Justyna Zienkiewicz | 3 stycznia 2019 | 0 komentarzy

Prowadzisz sklep internetowy? Masz duży serwis informacyjny lub z contentem tematycznym? A może prowadzisz mały, lokalny biznes? Czy wiesz, skąd przychodzą do Ciebie użytkownicy? Z którego źródła masz najwięcej klientów? Wreszcie, jakie działania marketingowe...
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

utworzone przez Justyna Zienkiewicz | 16 sierpnia 2018 | 0 komentarzy

Sprzedaż (a właściwie jej brak) w sklepie internetowym to temat, który spędza sen z powiek niejednemu właścicielowi tej formy biznesu. W kontekście sprzedaży zawsze pojawia się skojarzenie z “więcej”. Jeszcze nie zdarzyło mi się trafić na osobę, która...
Optymalizacja sklepu internetowego – 5 zaleceń, które możesz szybko wdrożyć

Optymalizacja sklepu internetowego – 5 zaleceń, które możesz szybko wdrożyć

utworzone przez Justyna Zienkiewicz | 14 czerwca 2018 | 0 komentarzy

Większość sklepów internetowych, które audytujemy, czy to w ramach jednorazowej usługi, czy też po rozpoczęciu kompleksowego pozycjonowania, zawiera błędy optymalizacyjne, które wpływają na “przyjazność w oczach robotów wyszukiwarek”. Lubię to określenie,...
5 rzeczy, które powinieneś zrobić PO otwarciu sklepu internetowego

5 rzeczy, które powinieneś zrobić PO otwarciu sklepu internetowego

utworzone przez Justyna Zienkiewicz | 20 czerwca 2016 | 0 komentarzy

Wow, masz już swój własny sklep internetowy. Postawiony na płatnej platformie albo na WordPressie z wtyczką WooCommerce. Być może masz plan, co dalej, a może wciąż się zastanawiasz, jaki powinien być Twój pierwszy krok. Podpowiem Ci, co warto zrobić, kiedy Twój sklep...
Nowe prawo konsumenckie – zmiany w e-commerce od 25.12.2014! [infografika]

Nowe prawo konsumenckie – zmiany w e-commerce od 25.12.2014! [infografika]

utworzone przez Ula Kurdyś | 15 grudnia 2014 | 13 Komentarze

Od tegorocznego Bożego Narodzenia zacznie obowiązywać nowa ustawa regulująca istotne aspekty sprzedaży konsumenckiej. Poniżej przedstawiono subiektywne zestawienie najważniejszych zmian dotyczących jednego z aspektów sprzedaży konsumenckiej, czyli sprzedaży towarów...
Dlaczego powinieneś rozliczać się abonamentowo mając e-commerce?

Dlaczego powinieneś rozliczać się abonamentowo mając e-commerce?

utworzone przez Magdalena Bród | 10 grudnia 2014 | 1 komentarz

W SEO popularne są trzy formy rozliczenia: abonament (zwany też ryczałtem), pozycje (rozliczenie za osiągnięte pozycje) oraz model hybrydowy (niższy abonament + premia za pozycje). Do tego coraz częściej pojawia się rozliczenie za liczbę odwiedzin z bezpłatnych...

Szukajka

Kategorie

  • Case study (3)
  • Content (6)
  • E-commerce (9)
  • Klient-agencja (10)
  • Narzędzia (6)
  • Po godzinach (2)
  • Techniczne (11)
  • Zrób to sam (12)

Ostatnie wpisy

  • Blog firmowy – narzędzia, które pomogą Ci wymyślić ciekawe tematy 7 listopada 2019
  • Evergreen content – co to znaczy? Dlaczego warto na niego postawić? 24 października 2019
  • Jak wypromować bloga w Google? 5 września 2019

ClueGroup – Agencja marketingowa Wrocław

W każdej chwili możesz się z nami skontaktować!
Adres firmy
al. Armii Krajowej 53, lok. 401
50-541 Wrocław

ClueGroup bloguje!

  • finansenaobcasach.info
  • JustynaZienkiewicz.pl
  • serialowy.pl

Kiedy pracujemy?

Poniżej znajdziesz godziny naszej pracy:

Pn–pt: 8-16
Sb-nd: Odpoczywamy :)
  • Facebook
  • Linkedin

Ta strona korzysta z cookies Więcej informacji