Na co zwrócić uwagę w umowie o pozycjonowanie? Ile agencji SEO, tyle wzorów umów. Wydawać by się mogło, że w 2018 już roku wszyscy będą uczciwi i każdy zapis w regulaminie będzie klauzulą... Magdalena Bród 24 stycznia 2018
Google Analytics a SEO – co klient powinien wiedzieć? Analiza ruchu jest podstawowym elementem działań SEO na stronie. Bez niej nie jesteśmy w stanie określić skuteczności naszej pracy, a także nie... Kamil Siegień 17 stycznia 2018
Google Search Console – jak dodać dostęp dla agencji SEO? Pozycjonowanie jest procesem, na który składa się wiele działań. Niektórych z nich nie da się wykonać bez odpowiednich do tego narzędzi. Jeśli... Patryk Augustowski 10 stycznia 2018
Dostępy dla agencji SEO – narzędzia do efektywnej współpracy [Aktualizacja – maj 2019] Być może masz już za sobą współpracę w zakresie SEO, czy to z freelancerem, czy też z agencją. A może jeszcze nie masz? i nowy rok przyniesie... Justyna Zienkiewicz 3 stycznia 2018
Jak mierzyć skuteczność działań SEO? Powierzasz pracę nad pozycjonowaniem Twojej strony internetowej specjalistom. Chciałbyś przy tym wiedzieć, czy ich działania przynoszą efekty. W... Patryk Augustowski 12 grudnia 2017
Współpraca z agencją SEO – co powinieneś wiedzieć? Zdecydowałeś – Twoja strona, niezależnie od tego czy to firmowa wizytówka, czy sklep internetowy, potrzebują więcej ruchu z Google’a. W pierwszej... Justyna Zienkiewicz 18 sierpnia 2017
Jak wybrać dobrą firmę SEO? Pozycjonowanie to bardzo specyficzna branża. To usługa polegająca na manipulowaniu wynikami wyszukiwania w taki sposób, żeby strona klienta... Magdalena Bród 24 października 2016
Dlaczego powinieneś rozliczać się abonamentowo mając e-commerce? W SEO popularne są trzy formy rozliczenia: abonament (zwany też ryczałtem), pozycje (rozliczenie za osiągnięte pozycje) oraz model hybrydowy (niższy... Magdalena Bród 10 grudnia 2014