Blog agencji marketingowej ClueGroup
Mam stronę, ale nie stać mnie na firmę SEO – co mogę zrobić? [Przegląd kursów SEO]
Nie stać się na firmę zajmującą się pozycjonowaniem, a posiadasz własną stronę, na której Ci zależy? To jeszcze nie koniec świata. W sieci możesz...
Patryk Augustowski | 8 lutego 2017
[Case Study] Wzrost ruchu z bezpłatnych odwiedzin o prawie 50% dla portalu parentingowego
Babyboom.pl to jeden z pierwszych portali parentingowych w polskim internecie. Zrodził się z potrzeby dzielenia się doświadczeniami, uczuciami i...
Magdalena Bród | 24 stycznia 2017
Strona na WordPressie – dlaczego to dobry pomysł?
WordPress od wielu lat jest najpopularniejszym CMS’em na świecie, korzysta z niego już co czwarta strona internetowa. System ten przekonuje do...
Patryk Augustowski | 16 stycznia 2017
SEO dla początkujących – jak zacząć? Wskazówki od praktyków
Zależy Ci na poprawie widoczności Twojej strony w internecie, ale nie wiesz od czego zacząć. Pojęcia typu optymalizacja, meta tagi, alt, link...
Justyna Zienkiewicz | 2 stycznia 2017
Księgarnia internetowa – 5 sposobów na promocję
Chciałybyśmy rozpocząć serię artykułów z myślą o mniejszych biznesach. Dzielenie się wiedzą, zwłaszcza z zakresu marketingu, a już na pewno...
Justyna Zienkiewicz | 10 listopada 2016
Jak wybrać dobrą firmę SEO?
Pozycjonowanie to bardzo specyficzna branża. To usługa polegająca na manipulowaniu wynikami wyszukiwania w taki sposób, żeby strona klienta...
Magdalena Bród | 24 października 2016
5 rzeczy, które powinieneś zrobić PO otwarciu sklepu internetowego
Wow, masz już swój własny sklep internetowy. Postawiony na płatnej platformie albo na Wordpressie z wtyczką WooCommerce. Być może masz plan, co...
Justyna Zienkiewicz | 20 czerwca 2016
Zobacz, gdzie pracujemy 🙂
Tym wpisem postanowiliśmy rozpocząć na blogu teksty dotyczące tego, co u nas. Poznaj ClueGroup od kuchni 🙂 no, to poznaj. Ostatnio intensywnie...
Magdalena Bród | 14 czerwca 2016
Nowe prawo konsumenckie – zmiany w e-commerce od 25.12.2014! [infografika]
Od tegorocznego Bożego Narodzenia zacznie obowiązywać nowa ustawa regulująca istotne aspekty sprzedaży konsumenckiej. Poniżej przedstawiono...
Ula Kurdyś | 15 grudnia 2014
Dlaczego powinieneś rozliczać się abonamentowo mając e-commerce?
W SEO popularne są trzy formy rozliczenia: abonament (zwany też ryczałtem), pozycje (rozliczenie za osiągnięte pozycje) oraz model hybrydowy...
Magdalena Bród | 10 grudnia 2014
5 błędów, które popełniają klienci, rozpoczynając działania na Facebooku
Prowadzenie Facebooka to zajęcie dla każdego - nie ma przecież nic trudnego we "wrzucaniu" postów na profil - wystarczy raz pokazać. Przecież...
Justyna Zienkiewicz | 31 października 2014
Unikalna treść w sklepie internetowym – dlaczego jest tak ważna?
Liczba sklepów internetowych, w tym tych, z którymi konkurują w Twojej branży z pewnością jest sporo. Gdybym teraz poprosiła Cię o wymienienie 3...
Justyna Zienkiewicz | 21 października 2014