10 milionów Polaków regularnie korzysta z aplikacji, które kilka lat temu zostały wykupione przez Facebooka. Mark...
Blog SEO
Witamy na blogu SEO naszej agencji. Znajdziesz tu zarówno teksty dla początkujących, jak i dla bardziej zaawansowanych. Poznasz, od kuchni, jak wygląda współpraca na linii klient-agencja. Dowiesz się, jak samodzielnie wdrożyć wiele działań, by zaistnieć w wyszukiwarkach. Poczytasz o nowinkach z branży i świata SEO.
Szukajka
Przeglądaj kategorie
Ostatnie wpisy
Linkbuilding – co musisz o nim wiedzieć?
Na pozycjonowanie stron składają się (z grubsza) trzy elementy – optymalizacja techniczna strony, dobry content i...
Firma lokalna – jak za darmo prowadzić działania marketingowe?
Mam takiego swojego fryzjera dla psa. No, raczej Serwerek ma. Ale od pewnego czasu ta firma nie jest w ogóle widoczna...
Dropshipping – I Ty możesz mieć swój e-commerce! [kompendium]
Odsetek konsumentów kupujących online systematycznie rośnie. W dobie przerzucenia się decyzji zakupowych do internetu...
7 widoków w Google Analytics, które musisz znać
Google Analytics to elementarne narzędzie statystyczne każdego, kto prowadzi biznes w internecie lub przynajmniej ma...
Pozycjonowanie sklepu internetowego z branży office – jak zwiększyliśmy widoczność o 300%? [case study]
W styczniu 2018 roku zgłosił się do nas właściciel sklepu internetowego ProfiBiuro.pl, sprzedający zarówno oryginalne...
6 seriali, które każdy marketingowiec i PR-owiec powinien obejrzeć
Postanowiliśmy stworzyć subiektywną listę seriali, które w swojej fabule zawierają wątki związane z marketingiem,...
SEO w branży finansowej i fin-tech – jak robić to dobrze?
W branży finansowej czuję się pewnie ze względu na moje doświadczenie w tym zakresie. Od 2013 roku jako starszy...
Opinie w sklepach internetowych – dlaczego są ważne pod SEO?
Optymalizując swój sklep internetowy według wytycznych pozwalających zwiększyć ruch na stronie, warto udostępnić...
Optymalizacja strony – jakich błędów unikać?
Audyt strony internetowej czy sklepu to dla nas zawsze punkt startowy do dalszych działań, skoncentrowanych na treści...
12 najbardziej przydatnych narzędzi dla SEO-wca
Najważniejszym narzędziem każdego SEO-wca jest oczywiście mózg. Poza nim wspiera się jednak wieloma innymi, które, nie...
Opisy produktów w sklepie internetowym – jak zwiększyć sprzedaż?
Jesteś właścicielem sklepu internetowego? Zadbałeś praktycznie o każdy szczegół i stosujesz masę trików mających na...
Pisanie tekstów na strony internetowe – od czego zacząć?
Statystyki mówią same z siebie – pisanie dobrych jakościowo tekstów na stronę internetową przekłada się na większą...
Treści content marketingowe – co dodać na stronę poza tekstem?
Tworzenie i publikowanie ciekawych tekstów do sieci nie jest proste. W Internecie jest wiele treści, zarówno dobrej...
Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?
Dobór słów kluczowych to pierwszy etap jeśli chodzi o optymalizację strony internetowej czy sklepu internetowego. Jak...