W styczniu 2018 roku zgłosił się do nas właściciel sklepu internetowego ProfiBiuro.pl, sprzedający zarówno oryginalne...
Blog SEO
Witamy na blogu SEO naszej agencji. Znajdziesz tu zarówno teksty dla początkujących, jak i dla bardziej zaawansowanych. Poznasz, od kuchni, jak wygląda współpraca na linii klient-agencja. Dowiesz się, jak samodzielnie wdrożyć wiele działań, by zaistnieć w wyszukiwarkach. Poczytasz o nowinkach z branży i świata SEO.
Szukajka
Przeglądaj kategorie
Ostatnie wpisy
6 seriali, które każdy marketingowiec i PR-owiec powinien obejrzeć
Postanowiliśmy stworzyć subiektywną listę seriali, które w swojej fabule zawierają wątki związane z marketingiem,...
SEO w branży finansowej i fin-tech – jak robić to dobrze?
W branży finansowej czuję się pewnie ze względu na moje doświadczenie w tym zakresie. Od 2013 roku jako starszy...
Opinie w sklepach internetowych – dlaczego są ważne pod SEO?
Optymalizując swój sklep internetowy według wytycznych pozwalających zwiększyć ruch na stronie, warto udostępnić...
Optymalizacja strony – jakich błędów unikać?
Audyt strony internetowej czy sklepu to dla nas zawsze punkt startowy do dalszych działań, skoncentrowanych na treści...
12 najbardziej przydatnych narzędzi dla SEO-wca
Najważniejszym narzędziem każdego SEO-wca jest oczywiście mózg. Poza nim wspiera się jednak wieloma innymi, które, nie...
Opisy produktów w sklepie internetowym – jak zwiększyć sprzedaż?
Jesteś właścicielem sklepu internetowego? Zadbałeś praktycznie o każdy szczegół i stosujesz masę trików mających na...
Pisanie tekstów na strony internetowe – od czego zacząć?
Statystyki mówią same z siebie – pisanie dobrych jakościowo tekstów na stronę internetową przekłada się na większą...
Treści content marketingowe – co dodać na stronę poza tekstem?
Tworzenie i publikowanie ciekawych tekstów do sieci nie jest proste. W Internecie jest wiele treści, zarówno dobrej...
Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?
Dobór słów kluczowych to pierwszy etap jeśli chodzi o optymalizację strony internetowej czy sklepu internetowego. Jak...
Google Moja Firma – optymalizacja wizytówki
Darmowa usługa Google Moja Firma to świetne rozwiązanie marketingowe dla lokalnych firm. Wizytówka utworzona za jej...
Dywersyfikacja źródeł ruchu na stronie – dlaczego warto o nią zadbać?
Prowadzisz sklep internetowy? Masz duży serwis informacyjny lub z contentem tematycznym? A może prowadzisz mały,...
Tagi – jak ich używać, by nie szkodziły?
Tagi. Temat rzeka. Spotykamy je głównie na blogach, ale i na portalach czy w sklepach internetowych. Najczęściej...
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Sprzedaż (a właściwie jej brak) w sklepie internetowym to temat, który spędza sen z powiek niejednemu właścicielowi...
Wtyczki SEO do WordPressa – poznaj 8 wtyczek, które nie są “Yoastem”
Dla wielu blogerów pozycjonowanie bloga opiera się na zainstalowaniu wtyczki WordPress SEO by Yoast i dbaniu o...