Automatyzacja w sklepie internetowym – wdrożenie Baselinkera z Implemo

Prowadzisz sklep internetowy, ale obsługa zamówień zajmuje bardzo dużo czasu? Wystawianie faktur, aktualizacja stanów magazynowych, drukowanie etykiet nadawczych, a dodatkowo wystawianie aukcji na Allegro, to często praca dla kilku osób? To dobry moment na wdrożenie automatyzacji w Twoim e-commerce!

Implemo to firma, która zajmie się wdrożeniem procesu automatyzacji w Twoim sklepie internetowym.

Zaprojektują proces realizacji zamówień w oparciu o istniejące mechanizmy i przyzwyczajenia pracowników, przeprowadzą i przeszkolą zespół, aby Twój biznes pracował sprawniej i wydajniej. Jak? Zobacz poniżej.

Wdrożenie Baselinkera w sklepie internetowym

Baselinker to narzędzie-kombajn, które ma szereg możliwości – możesz je połączyć z Allegro czy innym marketplacem, dowolnym oprogramowaniem sklepu internetowego, programem do faktur czy zarządzania stanem magazynowym. Dzięki temu możesz zarządzać obsługą zamówień w sklepie internetowym z poziomu jednego narzędzia!

Implemo ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów automatyzacji. To też certyfikowany partner Baselinkera.

Co da Ci automatyzacja w sklepie internetowym?

Automatyczne wystawianie dokumentów do zamówień

Automatyczne generowanie etykiet nadawczych oraz ich wydruk wielu firm kurierskich, w tym DPD, DHL, UPS czy InPost.

Regularną aktualizację stanów magazynowych pomiędzy Allegro i sklepem internetowym.

Sprawne zarządzanie zamówieniami i produktami w sklepie z poziomu panelu.

Jeżeli jeszcze nie wdrożyłeś automatyzacji w swoim sklepie, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

3 + 11 =