42 narzędzia przydatne w marketingu internetowym

Każdy marketingowiec internetowy w swojej codziennej pracy musi posługiwać się wieloma narzędziami, które tę pracę mu ułatwiają. W zależności od tego, nad czym w danej chwili będziesz pracować, niezbędny będzie Ci inny zestaw narzędzi – w content marketingu przydadzą się narzędzia do tworzenia grafik oraz stocki ze zdjęciami, w SEO – narzędzia do sprawdzania linków, statystyk czy optymalizacji strony, w e-mail marketingu – programy do mailingu, a do sprawdzania popularności Twojej marki w sieci – narzędzia do monitoringu internetu.

Użyj ← → (strzałek) żeby przeglądać

Narzędzia do sprawdzania popularności marki w internecie

Brand24 – najbardziej popularne narzędzie w Polsce do monitoringu mediów społecznościowych oraz internetu. W Brand24 poznasz opinie na temat swojej marki, czy zauważysz informacje na interesujący Cię temat, na podstawie słów kluczowych, oprócz tego sprawdzisz zasięg wzmianek w mediach społecznościowych, a także sentyment wypowiedzi, które się pojawiają.

Monitori – najnowsze narzędzie do monitoringu marek w social media i internecie w Polsce. Pozwala ono na śledzenie wzmianek, które pojawiają się w sieci na temat marki, produktów, Twojej strony internetowej czy osoby.

SentiOne – w tym profesjonalnym narzędziu możesz monitorować wypowiedzi użytkowników internetu na dowolny temat, w wielu miejscach (fora, blogi, portale, social media).

Użyj ← → (strzałek) żeby przeglądać

Podobne wpisy

 

 

3 komentarze

  1. Mateusz Czech

    Miło, że uwzględniliście nasze skromne Brand24! To mega motywujące!

    Odpowiedz

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *